fredag 12 augusti 2011

Nästa år!

Tjenare hösten skulle jag vilja säga. Häromdagen när jag gick from work vid 22-tiden var det tyst, mörkt å kallt ute, det till och med luktade höst! Om vi ska följa trrenden är det trots allt bara 3 månader kvar innan det börjar snöa och snö kommer att klä marken i ca 4 månader, 4 månader är det ju oxå kvar till jul lite snabbt så här räknat. Sen är det nästa år.

Nästa år, 2012. Kommer att bjuda på en del godbitar! Det kommer bli ett händelserikt år där tiden bara kommer flyga iväg. Nästa år känns väldigt långt borta men kära ni, det är närmare än vi tror. Tiden går väldigt, väldigt fort! Jag längtar med spänning. Är kanske lite rädd nu när jag tänker efter... man blir ju lätt lite skraj när man inte riktigt vet vad man kan förvänta sig. När något är nytt och obekant blir det ju oxå ovist och skrämmande. Men jag kan lova er att det kommer att bli otroligt roligt och fantastiskt!  <3

Ja, vad vore livet egentligen utan mål och längtan? Alla har vi väl små milstolpar uppsatta längs vägen. För att ha något att sträva efter, för att ha något att längta efter, men oxå kanske för att ha något som styr upp vår tillvaro. Att fumla fritt i ett dunkel kan väl ibland kännas lockande men i längden blir det nog inget annat än en börda. 

Ja, jag säger väl inte mer än så. Vi måste hållas. :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar