måndag 22 augusti 2011

Måndag igen.

Idag är det måndag igen precis som alla andra veckor. Varje vecka, 52 x om året för alltid och för evigt! En ganska fin måndag har det ändå varit. De stora killarna har börjat skolan och första klass! Oooohooo! :D Jag har haft en ledig dag och småglinen har vart hemma å myst. Det har varit lite handling, tv tittande, utelek, pannkakor å glass i solen å bara gottgott. Jag har ärligt talat inte alls någon lust att gå upp kl 05.00 i morgon för att infinna mig på jobbet kl 06.45. Verkligen inte alls någon lust. Å inte fan blir jag mer pepp när jag för det första inte har semester förrän sommaren 2012 å inte heller aspepp när jag räknar och kommer fram till att det är 36 år och exakt på dagen 5 månader kvar till 65 år och en ev pension. Nån jävel lär väl höjt pensions åldern till 70 innan jag är i mål. Men vad är väl en bal på slottet och med tanke på hur tiden flyger lär jag väl vara 65 illa kvickt. Rynkigt, sliten, slapp å dann... shit.

Men inte ska man väl klaga denna veckan är en fantastisk vecka trots allt. Till helgen är det bytt arbetspass å så, så en dag i morgon och en kväll på onsdag sedan är jag ledig hela veckan lång. Får förvisso äta upp det veckan där på men vem orkar tänka på det nu. Skit i imorgon, lev i nuet! ;D

Kom lite av mig här för Hollywood fruarna var visst på, haha. Ja vet inte ens hur jag ska kommentera det på något bra sätt så kanske är det bäst att jag låter bli. Roliga är dom i vart fall. Intelligenta, kanske...

Puss å kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar