fredag 22 juli 2011

Mer naket åt folket!

Satt och läste lite på aftonbladet så här på min lediga dag. Samlar krafter gör jag för att hela huset ska storstädas, kalas för mammas monster Erik, som blir 7år idag <3, blir det i morgon! :) Till saken hör då att jag är en ganska frispråkig människa eller hur man nu ska uttrycka sig. Jag tycker att människor här i världen lägger på tok för mycket tyngd i att störa sig och kritisera andra människor (vi har nog snackat om detta tidigare). Tänk om alla de som lägger så mycket energi på att klaga och förstöra för sin medmänniska istället hade lagt den fina energin på att hjälpa de i nöd istället, tänk vilken underbar och härlig värld vi då hade levt i!

Det jag läste handlade om att någon på en badstrand hade ringt polisen för att en av badgästerna hade skojat till det lite och kört en baddräkt ala string. Genast som från ingenstans ploppar rebellen Jenny fram, dra en svordom högt och tänker: "Men va FAN! Vem i helvete bryr sig?!" Låt folk uttrycka sig, låt folk skoja till det lite i vårt åt helvete stela land, se det roliga i livet! Å nu finns det säker någon som tänker men stackars barn då.... Ja det finns mycket saker som är väl mycket mer traumatiskt än en halv naken röv! Typ misshandel, mobbning, ofredande och annat skit många barn utsätts för, gör något åt det istället. Å förresten hur skadligt kan en röv möjligen vara?! Sätt på TV å kolla dagens barnprogram där de gör de mest onaturliga ting, slår varandra, är elaka och beter sig illa, det är nog mer ohälsosamt! 

Mina stackars ungar borde vara traumatiserade för livet då, med tanke på allt de sett genom åren. Mammas röv naken, mammas röv i en trosa, mammas röv i string, mammas röv i ett par byxor... ja rumpan min kanske väcker anstöt, I'm sorry. Å hur många rövar traskar inte runt på stranden inte helt påklädda? Kanske skulle man egentligen inte åka till stranden alls om man inte uppskattar halvnakna människor...? Nä jag säger bara: Mer naket åt folket, vi är på tok för uppsnoffiga kanske är det dags att plocka ut det där hårda uppstoppade i rumpan och släppa loss lite! Tänk vad mycket roligare livet blir när man slipper lägga energi på strunt! 

Min åsikt, är förvisso min åsikt! Men frihet är viktigt och en röv skadar ingen. Vapen gör, onska gör, människor skadar, gör något åt det istället!

Puss på rumpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar