tisdag 5 juli 2011

Kärleken & jag!

I det hektiska liv vi alla lever glöms både ibland en själv & de man älskar bort för en sekund eller 2 dar. Ibland glömmer i vart fall jag att vara tacksam över det jag har. Men visst är det skönt när känslan kommer över en och tankarna vandrar till den man älskar! Lite oförskämt i ett hörn börjar du le för dig själv, kanske kommer bilden upp i ditt huvud från när han/hon ligger å sover och du beundrar från din sida sängen eller när han/hon ler eller när du kommer och tänka på hur fantastiskt sexet var härom dagen! Ibland behöver man komma på sig själv och stanna upp och uppskatta det man faktiskt har! En dag kanske när man minst anar det, kan hemska och outförsigbara ting inträffa och kanske är världen inte då längre som den en gång var eller som den borde!

Att älska är för många en självklarhet, för andra en ära, för den tredje inte alls helt givet. För den som söker är att leka med kärleken du har en oförskämdhet och att inte värna om det du har dumdristigt. Jag älskar och jag är älskad, fantastisk känsla det där med kärlek. För visst finns det kanske ingen heller som kan driva dig till vansinne och ologik så som kärleken. Kanske borde vi införa kärlek som rättighet? Alla förtjänar att bli älskad, av sin käraste, sin vän, sin familj och sin värld!


Kärleken & jag!


Ingen är rikare än den människan som lever för kärleken!

Pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar