söndag 10 juli 2011

Bakfull å jävlig!

Tänk att något så roligt, trevligt och gott kan få dig att må så förjäkla dåligt! Ibland slår bakfyllan till med all sin kraft och sin ondhet! Väldigt trist tycker jag då det är extremt trevligt att gå på fest med fina och fantastiskt roliga vänner. Det ju himla gott med vin, öl, drinks and annat smaskigt det kan tänkas att bjudas på! 

Så vaknar jag morgonen efter av att jag är så extremt kissenödig att jag håller på att dö, hjärnan min är farligt nära att explodera och illamåendet är äckligt påstridigt... Varje gång ställer jag mig själv frågan, VARFÖR?! och kryper sakta mot dasset för att lindra en del av lidandet. Aldrig förr har det smakat så bra med 2 Alvedon och 3 liter vatten! Min bästa vän är fosterställningen! 

Men trots detta självplågeri är det värt det, för det är otroligt trevligt och nyttigt för själen att umgås med fina vänner och även fast jag har en hjord med barn måste man ibland ge sig själv, sin sambo och sina vänner lite vuxentid! Mycket viktigt för välbefinnandet det är vad jag tror på. Utan sina vänner är man en ganska ensam själ. Så vad jag säger, trots denna bakfylla, är att en redig fest ibland är mycket nyttigt för hälsan! :)

Puss å god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar