måndag 23 april 2012

Fina fingrar...

Idag har jag och prinsessan Natalie var och hämtat MIN VIGSELRING!!! Fantastiskt roligt, jesus vad man längtar, såsåsåså pirrigt!!! Nu börjar det verkligen närma sig och det slår mig ibland. Jag är så förväntansfull och en smula skräckslagen. Jag får för sjutton gubbar seperationsångest när jag tex ska byta bank, hur tror ni jag känner mig när det handlar om att byta mitt namn.... :S Det kommer att bli hur bra som helst och vägen dit som är kantad av alla världens känslor! <3 Jag kan inte ens med ord (för jag har ju så extremt stort ordförråd... jävlar, fan, skit, helvete...) beskriva vad jag känner.


Jo sen var det ju oxå bara den lilla detaljen att mina fingrar ser ut som ett paket korv, men ringen är fantastisk fin! Natalie var helt hänförd i guldbutiken, inte över min ring dock utan allt som glittrade och blänkte. Jag är inte jättemycket för bling bling själv så man kan verkligen undra vem hon fått den förkärleken till glitter och glamor ifrån... Vad hände med rock´n´roll?

Btw, vi såg en huggorm idag, vi har plockat vitsippor och jag har helt förvirrat satt mig i bilen på passagerar sidan,efter att jag packat in och spänt fast barnen, där sitter jag väntande på att någon ska köra bilen.... Tråkigt nog var det bara jag, ett stycke 8 åring och en fnittrig 5 åring i bilen, ingen utav dem tänkte ta vid ratten och de andra mammorna på skolans parkering sneglade MYCKET suspekt åt mitt håll. Jjjjaaa, jag går ur bilen och sätter mig framför ratten å kör diskret och fint iväg... Ja, det kan hända att det är dags för mig att ta mina korvfingrar å hoppa in bed, tror jag behöver lite sömn...

Natti natti kära ni, dröm söta drömmar, det ska jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar