tisdag 17 april 2012

Stundande tider... härliga tider!

Det finns ju mycket man funderar på så här i stundande tider. Jag kom precis på nu att jag kanske behöver något lite lättare fluff att svida om till, eller? Överlever man en helkväll med party party i en bröllopsklännning? Överlever klänningen det? Sen slog det mig oxå att det kan ju tänkas att jag även behöver ha en liten typ aftonväska och lägga till mitt typ läppstift i... eller ja, jag menar kära phonen och kanske oxå mina partycigg? Ja, jag partyblossar... I know, kill me! Gött som fan är det men bara tillåtet att röka om man intagit alkohol, jag tänker ju att om man ändå ska vara ohälsosam och supa ner levern kan man väl lika väl blossa på och sota ner lungorna oxå, lite jämnvikt är ju att föredra.

Jag tänker: Kanske behöver jag en klänning till? Jag har ju redan fixat två par skor... Dock är jag ganska bra med cash om jag får säga det själv. Jag menar mina två par skor kosta inte ens lika mycket som Martins en par skor. Dessutom har jag ju shoppat weddingdress på Tradera för 200 spänn så ingen kan ju klandra mig för att slösa pengar... Hmm, behöver ju verkligen en aftonväska oxå, jag känner det, den ropar på mig.... -Jenny, Jenny!!! Kom å köp, kom å köp! Fan oxå. Ingen som har en på lager? Jag vill ha en svart, gärna med en ros på, svart ros, ja jag tror det är vad jag behöver.

Haft en härlig dag idag. Ledig, dock skiftande väder men lilla fejan har allt fått sig lite sol. Såg Martin igår, in work action... mmm, det är då man slickar sig om munnen å tänker: Iiijaa, jag har det allt jävligt gött och JÄGARNS vad han kommer få ligga sen! Mmmhmm, det är moments det! :P Ungefär som en isglass en stekhet sommardag! Jag tänker: Kanske måste jag köpa en klänning till och en väska oxå, eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar