fredag 13 april 2012

?=#&"%%#&"/#.

Som de fulaste orden ever. Ibland blir man bara så jävla trött på människor att man skulle vilja kräkas, helst över personerna eller personen i fråga. Det är i dessa lägen man bara önskar att personen bara lite lätt skulle kunna halka i lite melena i korridoren, råka få en kaskad kräkning i nacken, träffas av en stråle ala högtryckstvätt med
uvi-urin i munnen eller helt enkelt bara råka snubbla över Bosses kateterslang slå en volt ala trippel snurr få en snorloska i munnen och landa lite mjukt, varmt och gott med huvudet före ner i ett bäcken fullt av majspurédiarre... tyvärr händer ju detta aldrig och varken Bosse eller någon annan patient skulle ju komma till skada... men önska kan man väl?

Jag måste komma på en plan med mitt liv. Jag tänker mig en plan där jag är i makt av att skapa lite jävla rättvisa här i världen, problemet är väl att man då på något sätt måste bli politiker eller åtminstonne en spelare i den ligan. Det vet i fan om jag vill vara delaktig i en falsk värld av ordbajseri och bullshit. Jag hör vad du säger och jag tar med mig det. Hade någon hört vad jag hade sagt hade världen sett ganska mycket annorlunda ut. När nog är nog, är nog, nog. Tänk på det televerket.

Det är en himla tur att jag älskar mitt jobb och mina fantastiska kollegor. Det är tack vare er jag anser mig ha en fantastisk arbetsplats och det är tack vare er jag tycker att det är otroligt roligt att gå till jobbet. Man kunde väl kanske bara önskat sig LITE uppskattning av högre rang ibland, det skulle vi alla behöva. Jag gillar inte när folk spottar på mig.

Å vet ni vad? Solen skiner, det är fantastiskt väder och jag är LEDIG i hela 2 dagar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar