måndag 2 april 2012

Sann kärlek...

Han har mörkt långt hår. Håret viner i vinden, piskar ansiktet, blåser in i de stora bruna ögonen, ögonen glittrar, du skymtar det bakom en enorm, gigantisk, vad är det?! Är det en näsa?! Du ser ett vitt blänkande leende lite mer i ordningställt än tidigare, det finns skägg. Det är ett snyggt skägg, ett välansat, praktfullt skägg. Ett par stora muskler framträder, armar fulla av tatueringar, något hårt, å se en lång ståtlig kropp... Martin ler, det tindrar i hans ögon, han är lyckligt. Han stirrar djupt in i tv, det är Zlatan som uppenbarat sig. Det är kärlek. Det är Zlatan.

Martin som den lyckligaste ever. Han sitter klistrad framför tv och ser på sin idol, sin sanna kärlek- Zlatan. Brevid sitter jag lite mindre hårig, lite mindre muskulös, lite mindre näsa. Här är jag nummer 2. Ingen brud i världen är värd så mycket som killen med stora näsan från Rosengård. Det är kärlek, sann kärlek.

 Han är så söt, min Martin, tur att han har Zlatan för utan honom hade världen inte varit sig lik.
Tur att Zlatan är gift och bor i Italien så att jag kan få min prins och får ha honom i fred. Det är kärlek, sann kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar