tisdag 20 mars 2012

Osmart.

Jag är verkligen stabil, verkligen. Ibland blir man bara så jäkla trött på sig själv, och jag har ärligt talat börjat att fundera på om det inte är så att tanta börjar att bli senil. En riktig klump röv är jag. Tappar jag inte saker i golvet, skadar mig själv, glömmer barn, lägger posten i kylen så är det något annat heltokigt. Dagens höjdpunkt var när jag för andra dagen i rad skulle betala med mitt kort och inte kommer ihåg min pinkod. Det slutade med att det inte funka att handla på kortet å sen käka bankomat helvetet upp det... :( Här står jag utan cash och vi dra till sälen på torsdag, wonderful. Tur att man är lyxhustru å kära Martin kan lösa ut mig! ;)

Ja fast vid närmare eftertanke så någon lyxhustru är jag nog knappast. Inte ens gift, än... Å pengar ja, det är ju en tolkningsfråga samt en snabbt åtgången förbrukningsvara. Tjänar man mycket förbrukar man mycket, tjänar man lite ja då blir det tvärtom. Men på något konstigt sätt övelever man alltid. Dock hade det inte varit fel att vara rik som ett svin.

Jag hade gjort gott, sparat till barnen, sen hade jag hamstrat skor, skor å mer skor. Jag älskar skor. Fattar inte varför denna läggning, men de är så fina på någe vis, å goa å bara helt fantastiska. Sen hade jag tatt en tripp till solen, älskar solen. Köpt blommor, ÄLSKAR blommor!!! Handlat kuddar å gardiner, ÄLSKAR kuddar och gardiner! Å så hade jag köpt kläder till barnen, kanske en ponny till Natalie, ett trumset till Joel, eller nä... inte det! Ja, som sagt det finns ju endel att spendera lite cash på, kanske tur att man inte har det i överflöd, det hade ju spårat ur, det hör ju jag det! Fast jag vill nog väldigt gärna ha lite nya blommor å ett gäng skor... snälla?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar