måndag 26 mars 2012

Helt slut

Efter helgens bravader bland toppar å fjäll är jag helt slut. Denna gamla tanten orkar inte med flera dagar gånger öl, chocka kroppen med massiv motion, en känner sig ju som en pensionär efter en halv dag, snacka om stiff. Illa är det då folk misstar en för att vara en stelopererad med skit i byxan, ungefär så det ser ut efter man åkt och vandrat runt i ett stycke par pjäxor under en dag...

Dock är det så fantastiskt härligt att bryta vardagen och komma i väg med härliga vänner, utan barn och utan måsten. Att bara kunna få tänka på sig själv är oerhört viktig för att kunna vara en bra, glad och kärleksfull mamma/ medmänniska alla andra dagar på året. Egenvård= extremt viktig vård! :)

Nu till helgen är det 3 månader kvar till de stora klockorna ska ringa, det ska bli så fantastiskt roligt, sååå spännande och lite skrämmande måste jag erkänna... Jag är rädd, jag är stressad, jag är förvirrad men väldig, väldigt förväntansfull! Jag är rädd för att 5 x barn ska falla i havet, bada i lerpöl, ramla skrapa knän, blåsa bort, paja frissyrer... De kommer att vara helt underbara, de kommer se ut som små trollungar på vägen fram, söta små liv!  Förväntansfull är jag! Kommer bli en dag att minnas för resten av livet! Sen måste jag ju erkänna att jag längtar fantastiskt mycket efter 2 veckors semester in Turky- lovley! Sol och bad, kärleken och jag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar