måndag 12 mars 2012

Ledig dag!

Efter en jobbhelg är det ju passande med en ledig dag. Mer passande vart det ju att det faktiskt har varit FANTASTISKT väder, jag har suttit på trappen och solat, Natalie har sprungit runt, bakat kakor bestående av lera, grus, mer lera och vattenpöl... jättegott, verkligen. Vi hämtade hem det stora barnet ifrån skolan och fortsatte vårt samkväm utomhus, lunch i solen och bara hade grymt gott! Det är så underbart med vår, jag älskar vår!

Fick ju passa på att träna lite löp nu ikväll oxå, jag började ju så fint för några veckor sedan, tänkte att nu fan ska jag ta tag i livet, öööh fettet snarare, ja röven som hänger vid knäna och Erik trodde jag skulle ha barn häromdagen då jag stod i duschen... Nä så illa kanske det inte är, men man ska ju ta hand om sin kropp medan man har en kropp att ta hand om. Fast å andra sidan blir jag sjuk varje gång jag börjar träna, kanske är det ett tecken? Är tränig ohälsosamt?

Funderade lite på livet häromdagen, ja det hör ju inte till ovanligheten att jag blir besviken, förväntar jag mig för mycket av världen? Jag vill göra så mycket, vara med förändra, göra skillnad, tror nog att jag kan ge upp det, man blir bara besviken. Om inte annat måste jag nog avancera lite i näringskedjan för att ens någon ska lyssna på vad jag har att säga, det är synd att skam att man som liten människa inte har en talan i världen. Frågan är ju bara va fan jag ska hitte på...? Kanske skulle man satsa på en mer framgångsrik karriär å kanske en lite mer välbetald karriär? Inte kommer man nog vart genom att vara ett med Florence. Sjutton vad jag längtar till sommaren :)

God natt på er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar