onsdag 28 mars 2012

Bitterfittan is back!

Idag är det bitterfittans dag. Det är en utan mina personligheter som återigen tagit plats och vill säga sitt. Efter nattens bravader på worket ala city akuten och en störd sömn är jag inte längre en trevlig själ. En avkomma av djävulen själv insistera att väcka mig upp ur min skönhetssömn. Endast 3,5 timmars sömn efter ett nattpass är inte gott för varken mitt välbefinnande eller omgivningens säkerhet. Mucka med mig å jag äter dig. Nå, jag blir så jävla trött på människor ibland, man undrar ju va fan som gick snett? Var det syrebrist vid födseln eller har vissa bara jävligt med otur när de tänker?! Det borde finnas något form av straff att dela ut till dem av oss som verkligen inte fattat grejen gällande gränser, respekt och bemötandet av andra humans and div djur. Eller kanske lite välvalda tips kunde man få sända på posten, någon måste ju nyttja denna snart utdöda tjänst... Fuck the world och jag tänker möla onyttigheter Allan ballan! Hoppas fan kommer och tar de som under dagen gör sig skyldiga till ondo! Jag måste få sova. Over and out! Peace broo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar