söndag 1 januari 2012

Och året var...

2011, året då jag fyllde 28år, jag tog examen som legitimerad sjuksköterska och påbörjade min karriär! Glädje men oxå sorg då man skildes från de nya vänner man under 3 år umgåtts nästan dagligen med.  Det var året då snön låg stabilt som satan och kylan var ett faktum, året då pulkaåkning hann att bli tråkigt. Året då Erik fyllde 7 år och blev en ettakladdare. Då Natalie fyllde 4år och grät in princip konstant i 1 månads tid för hon ville inte vara fyra, hon var faktiskt bara 3... Året bjöd på div festligheter, METALLICA för att nämna en! 2011 fick Martin en släng av "badrumsrenovera tankar" och jag är än idag evigt tacksam att den perioden är över. 2011 blev under slutspurten ett trist, grått och obehagligt år där man inte kan gå utanför dörren utan att se ut som en lerhög. Spännande värre när man tittar ut genom fönstret och allt man vill är bädda ner kroppen å vakna upp i vår någon gång. Året 2011 bjöd på mycket  glädje, skratt och tårar både av lycka och ledsamheter, mest lycka, jag lipar för allt!

Jag vet att detta året, de nya året kommer bjuda mig på mitt livs äventyr! Jag vet att 2012 kommer bli ett år att minnas! Ungarna växer och hittar på härligt underbara tokigheter, alla 5. Martin är så underbart roligt knäpp och min familj och mina vänner ligger mig väldigt varmt om hjärtat. 2012 kommer mycket spännande! Kanske rent av kärlekens år?!

Puss och kram på er och gott nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar