torsdag 12 januari 2012

The day from hell...

... oh herre Jesus säger jag bara. Denna dagen har vart en kraft ansträning utan dess like. Jag kickade igång dagen med en hjärtattack då jag snozade klockan å sen helt plötsligt vaknade i panik, kände på mig att ojoj, nu är det illa! Ja, illa var det... en kvart kvar till Erik började skolan, vi bor 10 minuters resväg ifrån. Kastade mig upp, kastade på  Erik kläderna, kastade ihop gympapåsen, kastade in ungarna i bilen och kastade mig iväg... Erik stackarn fick svälja mackan i en tugga i bilen. Ogilla starkt att försova sig, som tur är händer inte detta så ofta men när det väl händer ja då brukar resten av dagen vara så gott som förstörd...

Jag och Natalie tog oss hem, käkade lite frulle och mös. Helt plötsligt säger Natalie, men mamma det luktar hund bajs i hela huset. Å hell vad det stank. Vad har hänt? Jo, skit trekammarbrunnen har kastat in handduken och bestämt sig för att skicka tillbaka allt vi spolat ner, japp upp med skitluktvatten, upp med det bara. Jajamen, hela tvättstuga under bajsvatten. Jag ville slita mitt hår, skära av mig näsan å kasta in handduken! What the fuck?!

Kära syster Frida kom som en räddare i nöden, med semla och allt! KÄRLEK! <3 Efter allt skit göra i tvättstugan, bort med bajsvatten, skura, skura, skura, slamma, salmma, slamma, var det dags för den så välförtjänta fikan! Kaffe och semla! :) Vad har hänt? Jo denna fina skapelse, kära familjemedlemmen och min bästa vän kaffekokaren har under mystiska omständigheter gått ur tiden! Må han vila i fri!

Jag tänker nu gå i säng innan något annat händer. Hoppas ni mår bra där ute och tur att jag idag vart ledig annars hade väl folk dött som flugor. Våga man hoppas på bättre lycka i morgon...?

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar