torsdag 22 december 2011

Ingen rast ingen ro... god jul.

Jul, ja, det blev det i år igen. Var julkänslan är har jag typ frågat mig själv i flera veckor... Skit väder förstör min jul!
Vad är det egentligen man utsätter sig för dessa få veckor under året? En total hysteri som leder både till det ena och det andra. Under julvecka kan man lätt bli diagnostiserad med div olika plågor. Här hänger jag med en släng av blödande magsår, depression, stundande övervikt, fattigdom och obotlig huvudvärk, tacka Gud för läkemedel! Men vad gör man inte för att glädja de finaste man har? <3
Med rätta känslan är julen fantastisk! Nästa år har jag redan bestämt att Martin ska få sköta all markservice, halleluja!

Denna dagen har jag mest stressat runt som en yr höna, letat de sista två klapparna. Vet ni vad det värsta är? Det är att jag har så jävla grym beslutsångest. Här har jag irrat omkring i 100 olika butiker hittat fina grejer men lämnat butikerna utan något då kära lilla Jenny inte kan bestämma sig... Efter att ha sovit 4 timmar, omringad av barn, med mega pms, tyckte jag efter rullandet av 2000 köttbullar att döden var fantastiskt lockade...

Jag tänker nu lägga mig för natten, drömma söta drömmar. Vakna i morgon utvilad, snygg, juligt skön och fantastiskt glad! I morgon är det våran julafton! Hela huset fullt i folk, lyckliga barn och god mat! Kan det bli bättre? Jo visst, snö var det oxå, tack på förhand! :)

Ha en fantastisk god jul på er alla, kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar