tisdag 6 december 2011

Det kostar att ligga på topp

Ja, är det inte det ena så är det de andra. Igår kastade vår dator in handduken och är idag förklarad död. Sörjer jag helvetet?, nä kanske inte. Sörjer jag tanken av att behöva köpa en ny för pengar jag inte har? Ja! Känner jag för att vänta till mellandagsrean? Nej! Å förresten hur mycket billigare blir det då? Det är inte kul alls. Här försöker man spara alla pengar som går, inte har jag ett dugg lust att ta typ 6000 därifrån. Tar ju en halv evighet att spara ihop det igen... :'( När vi ändå snackar pengar här... Försöker bena ut var vi ska resa i juli. Ska man resa 1 eller 2 veckor? Ska man köra all inkl? Vart ska man fara? Jag vill åka någonstans med en massa sol och bad + en möjlighet till ett trevligt uteliv. Gärna något att titta på, möjlighet till upptäcktsfärd där det finns något att upptäcka... Det är svårt detta hära. Kan någon hjälpa en förvirrad själ? Förresten kanske det inte blir någon resa då datorjäveln är en förstörarerist. Tiden går hemskt fort bara typ 6-7 månader kvar, fantastiskt spännande, LÄNGTAR! <3 Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar